Kies jouw oplossing

Cv-ketel
Cv-ketel met warmtepomp
Warmtepomp

Consumentendagen

  • Alles over duurzaam verwarmen
  • Stel al je vragen aan onze adviseurs
  • Ervaar een werkende warmtepomp

Wij zijn er voor u

Onze dienstverlening en maatregelen i.v.m. het Corona-virus

Nefit Bosch heeft vanzelfsprekend alle noodzakelijke maatregelen getroffen om de gezondheid van onze klanten, gebruikers en medewerkers te beschermen. Tegelijkertijd werken we hard aan het waarborgen van de continuïteit van onze dienstverlening.

Ondanks de buitengewone omstandigheden zijn wij via alle gebruikelijke kanalen bereikbaar. Vanzelfsprekend hebben we onze manier van werken aan moeten passen. Onze medewerkers werken grotendeels vanuit huis. Mogelijk kunnen we u hierdoor niet altijd het niveau van dienstverlening bieden dat u van ons gewend bent. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Nefit Bosch Klantenservice (consumenten)
Klantenservice is goed bereikbaar via de gebruikelijke kanalen. Neemt u bij een storing altijd eerst contact op met de verantwoordelijke installateur. Mocht het nodig zijn, dan kan de installateur vervolgens Nefit Bosch inschakelen.

Nefit Bosch SupportLine (professionals)
De Nefit Bosch SupportLine is gewoon bereikbaar voor installateurs en andere professionele gebruikers. Via de SupportLine kunt u worden doorverbonden met de gewenste afdeling.

Nefit Bosch Servicemonteurs
Ondersteuning op locatie door een servicemonteur van Nefit Bosch is mogelijk. Hierbij nemen wij de richtlijnen van het RIVM in acht en richten we ons in eerste instantie op urgente en/of kritische storingen. Onze planners zullen vooraf telefonisch contact opnemen om te bepalen of een servicebezoek plaats kan vinden met het oog op mogelijke gezondheidsrisico’s. Inbedrijfname van warmtepompen door Nefit Bosch is mogelijk, mits de geldende richtlijnen voor veilige werkomstandigheden in acht kunnen worden genomen. Wanneer de ontwikkelingen of eventuele nieuwe richtlijnen daar aanleiding toe geven, zullen wij uiteraard onze werkwijze aanpassen.

Nefit Bosch Accountmanagers
Onze accountmanagers houden contact met hun klanten via telefoon en/of online communicatiemiddelen. Zij zijn uiteraard gewoon bereikbaar per telefoon en email. Fysieke bezoeken kunnen in verband met de geldende maatregelen momenteel geen doorgang vinden.

Bezoek aan Nefit Bosch
Op dit moment zijn fysieke bezoeken aan Nefit Bosch helaas niet mogelijk in verband met de gezondheidsrisico’s. Dit geldt ook voor de Consumentendagen. Vergaderingen en besprekingen kunnen doorgang vinden via online communicatiemiddelen.

Nefit Bosch Trainingen
Tot nader order kunnen er geen klassikale trainingen plaatsvinden. Geplande trainingen zijn uitgesteld tot nader te bepalen data. Nefit Bosch Academy maakt, waar mogelijk gebruik, van online alternatieven. Deelnemers worden op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

Bestellingen & leveringen
Bestellingen voor producten en onderdelen kunnen gewoon worden geplaatst via uw groothandel. Er zijn op dit moment geen leveringsproblemen. De beschikbaarheid van de meeste artikelen is gegarandeerd tot 25 mei 2020. Hoe zich de situatie daarna ontwikkelt, zal de komende tijd moeten blijken. Wij houden onze klanten uiteraard op de hoogte van eventuele ontwikkelingen zodra duidelijk is wat de implicaties zijn.

Vragen?

Consumenten

Contact
0570-602500

Professionele gebruikers

Contact
0570-602206 (Nefit Bosch SupportLine)