Covid-19

  • Home
  • informatie

  • Covid-19

Wij zijn er voor u

Update 25 februari 2022

Onze dienstverlening en maatregelen i.v.m. het Corona-virus

Nefit Bosch heeft vanzelfsprekend alle noodzakelijke maatregelen getroffen om de gezondheid van onze klanten, gebruikers en medewerkers te beschermen. Tegelijkertijd werken we hard aan het waarborgen van de continuïteit van onze dienstverlening.

Ondanks de buitengewone omstandigheden zijn wij via alle gebruikelijke kanalen bereikbaar. Vanzelfsprekend hebben we onze manier van werken aan moeten passen. Onze medewerkers werken grotendeels vanuit huis. Mogelijk kunnen we u hierdoor niet altijd het niveau van dienstverlening bieden dat u van ons gewend bent. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Nefit Bosch Klantenservice (consumenten)
Klantenservice is goed bereikbaar via de gebruikelijke kanalen. Neemt u bij een storing altijd eerst contact op met de verantwoordelijke installateur. Mocht het nodig zijn, dan kan de installateur vervolgens Nefit Bosch inschakelen.

Nefit Bosch SupportLine (professionals)
De Nefit Bosch SupportLine is gewoon bereikbaar voor installateurs en andere professionele gebruikers. Via de SupportLine kunt u worden doorverbonden met de gewenste afdeling.

Nefit Bosch Servicemonteurs
Op 25 februari 2022 zijn de coronamaatregelen versoepeld. Zo is onder andere de verplichte 1,5 m afstand maatregel gewijzigd naar een advies. Om onze technici, uzelf en onze klanten zo goed mogelijk te beschermen, vragen wij u om de 1,5 meter te respecteren. Een inbedrijfstelling op locatie is weer toegestaan. Indien hier 1,5 m afstand niet gehandhaafd kan worden, is ons verzoek om dan een mondkapje te dragen. Indien u corona gerelateerde klachten heeft of u bent positief getest en er is een serviceafspraak gemaakt, verzoeken wij u om contact met ons op te nemen om een nieuwe afspraak te maken.

Nefit Bosch Accountmanagers
Onze accountmanagers houden contact met hun klanten via telefoon en/of online communicatiemiddelen. Zij zijn uiteraard gewoon bereikbaar per telefoon en email. Fysieke bezoeken kunnen in verband met de geldende maatregelen momenteel beperkt doorgang vinden.

Bezoek aan Nefit Bosch
Op dit moment zijn fysieke bezoeken aan Nefit Bosch helaas niet mogelijk in verband met de gezondheidsrisico’s. Dit geldt ook voor de Consumentendagen. Vergaderingen en besprekingen kunnen doorgang vinden via online communicatiemiddelen.

Nefit Bosch Trainingen
Tot nader order kunnen er geen klassikale trainingen plaatsvinden. Geplande trainingen zijn uitgesteld tot nader te bepalen data. Nefit Bosch Academy maakt, waar mogelijk gebruik, van online alternatieven. Deelnemers worden op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

Vragen?

Consumenten

Contact
0570-602500

Professionele gebruikers

Contact
0570-602206 (Nefit Bosch SupportLine)