Informatie over onderhoudswerkzaamheden en andere server-gerelateerde berichten

Actuele meldingen

Informatie over onderhoudswerkzaamheden en andere server-gerelateerde berichten

Op deze pagina vind je actuele meldingen die voor jou als gebruiker van Nefit of Bosch producten van belang kunnen zijn, zoals informatie over onderhoudswerkzaamheden en andere server-gerelateerde berichten.

Bosch EasyControl

Bosch EasyControl

17 november 2024 - In verband met werkzaamheden aan de server is het mogelijk dat de thermostaat tijdelijk geen verbinding maakt met het internet. Gebruikers kunnen hiervan hinder ondervinden bij het bedienen van de thermostaat via de app. Probeer het in dit geval later nog eens. Je kunt de thermostaat uiteraard altijd handmatig bedienen. De verwarming blijft gewoon werken - ook als er tijdelijk geen internetverbinding is. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Nefit Easy / Wifi-module K30 + ProControl app / HomeControl Easy app

Nefit Easy / Wifi-module K30 + ProControl app / HomeControl Easy app

17 november 2024 - In verband met werkzaamheden aan de server is het mogelijk dat de thermostaat tijdelijk geen verbinding maakt met het internet. Gebruikers kunnen hiervan hinder ondervinden bij het bedienen van de thermostaat via de app. Probeer het in dit geval later nog eens. Je kunt de thermostaat uiteraard altijd handmatig bedienen. De verwarming blijft gewoon werken - ook als er tijdelijk geen internetverbinding is. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Randvoorwaarden en verantwoordelijkheden Nefit Easy

Bosch HomeCom Pro

17 november 2024 - In verband met werkzaamheden aan de server is het mogelijk dat toestellen tijdelijk geen verbinding maken met het HomeCom Pro. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Vragen?

Bij andere vragen over Nefit Easy, EasyControl van Bosch, of de Nefit ProControl app kunt u tijdens kantooruren bellen met
Nefit Bosch Klantenservice: 0570 - 602 500.