Contact Professioneel

Als klant en gast kunt u altijd terugvallen op de vertrouwde service van Nefit Bosch. 85% van de hulpvragen kunt u oplossen met onze veelgestelde vragen of de quicklinks onderaan de pagina.

In alle andere gevallen kunt u een beroep doen op onze ervaren Nefit Bosch SupportLine.

Handige links

Veelgestelde vragen

Welke garantievoorwaarden hanteert Nefit Bosch?

Bij jouw toestel is een garantiekaart geleverd. Daarop kun je de garantievoorwaarden en bepalingen lezen. Hieronder kun je door op de link te klikken de garantiekaart downloaden.

Ga naar garantie en voorwaarden

Veelgestelde vragen professioneel

Contactmogelijkheden

Nefit Bosch technische SupportLine: 0570 - 602 206

Optie 1 - Onderdelen
Optie 2 - Verkoop
Optie 3 - Servicemonteur aanvragen
Optie 4 - Technische vragen of advies

Vind uw zakelijke contactpersoon bij Nefit Bosch

Tijdens kantooruren: 08:00 - 16:45 uur
Buiten kantooruren (alleen bij koudeklachten):
Maandag t/m vrijdag: 16:45 - 20:00 uur
Zaterdag: 08:00 - 20:00 uur
Zondag en feestdagen: 08:00 - 18:00 uur

Heb je een vraag?

Je kan hier een bericht sturen voor al je vragen. Kies hieronder een onderwerp, waar je een bericht over wilt sturen