
Bosch Compress 3400i - Vragen en antwoorden
Over foutmeldingen en preventieve maatregelen
1. Wat is er aan de hand met de Compress 3400i warmtepompen?
2. Wat kan het gevolg zijn van de foutmeldingen?
3. Om welke foutmeldingen gaat het?
4. Welke modellen zijn betroffen?
5. Hoe herken ik een buitenunit uit de betroffen periode?
6. Zijn ook nieuwe Compress 3400i toestellen betroffen?
7. Zijn ook andere modellen en typen warmtepompen van Nefit Bosch betroffen?
8. Is er gevaar voor de veiligheid?
9. Wat moet ik doen als ik wordt geconfronteerd met een foutmelding?
10. Wat moet ik doen als ik een adres heb waar mogelijk een preventieve aanpassing nodig is?
11. Wat gaat Nefit Bosch doen om het probleem op te lossen?
12. Wie gaat de preventieve aanpassing uitvoeren?
13. Is ook een preventieve aanpassing aan de binnenunit voorzien?
14. Hoe wordt de prioriteit bepaald voor het uitvoeren van de preventieve aanpassing?
15. Wanneer wordt de preventieve aanpassing uitgevoerd?
16. Wat als een klant een geplande service-afspraak wil uitstellen?
17. Wanneer denken jullie alle toestellen te hebben aangepast?
18. Hoe weten jullie waar de betroffen buitenunits zijn geplaatst?
19. Kan ik als installateur ook zelf de adressen doorgeven waar ik een warmtepomp heb geplaatst?
20. Wat te doen als de buitenunit moeilijk bereikbaar is, bijv. op het dak of in een afgesloten ruimte?
21. Kan ik als installateur ook zelf de preventieve aanpassing uitvoeren?
22. Moet ik als installateur zelf actie ondernemen?
23. Hoe kan ik zien of het de buitenunit preventief is aangepast?
24. Wat moet ik doen met niet-aangepaste buitenunits die ik op voorraad heb?
25. Hoe zit het met follow-up: worden de aangepaste buitenunits gemonitord?
26. Zijn reserveonderdelen voorzien van de juiste software?
27. Wie draagt de kosten voor de preventieve aanpassing?
28. Wat gebeurt er met kosten die het gevolg zijn van de problemen met deze warmtepompen; wat te doen bij eventuele claims van eindgebruikers?
29. Heeft de preventieve aanpassing gevolgen voor de garantie?
30. Hoe worden eindgebruikers geïnformeerd?
31. Wat als een klant problemen ervaart met het toestel voor of na preventieve aanpassing?
32. Waar kan ik als installateur terecht met mijn vragen?
33. Waar kunnen eindgebruikers terecht met vragen?
34. Wat zijn de specifieke foutcodes of symptomen die wijzen op deze problemen?
35. Hoe kan ik onderscheid maken tussen informatiemeldingen en technische storingen?
36. Wat houdt de preventieve aanpassing precies in?
37. Wat houdt de software-update precies in?
38. Waarom een software-update en geen nieuwe printplaat?
39. Waarom is in sommige gevallen een extra kabel nodig?
40. Hoe lang duurt een preventieve aanpassing gemiddeld?
41. Zijn er veranderingen in de gebruikersinterface of de bediening na de software-update?
42. Heeft de preventieve aanpassing invloed op de efficiëntie of prestaties van de warmtepomp?
43. Waar kan ik meer informatie vinden over Bosch Compress 3400i warmtepompen?