Contact Consument

Contact Consument

Hoe kunnen we je helpen?

Handige links

Veelgestelde vragen

Andere veelgestelde vragen

Waar kan ik met eventuele problemen aan mijn cv-ketel terecht?

Raadpleeg bij storingen altijd jouw installateur. Heb je geen installateur dan kun je op onze site een Nefit Bosch installateur of een serviceorganisatie bij jouw in de buurt opzoeken. In geval jouw installateur onverhoopt hulp nodig heeft bij het oplossen van een probleem, dan staat onze Helpdesk Installateurs voor hem klaar om telefonische ondersteuning te bieden. Mocht blijken dat het probleem, ondanks de hulp van onze Helpdesk, niet is op te lossen dan kan jouw installateur verzoeken om een monteur van Nefit Bosch.

Vind een installateur

Kan ik mijn cv-ketel kopen bij Nefit Bosch?

Waarop moet ik letten als cv-ketels wil vergelijken?

Wat houdt Nefit Bosch Garantie in?

Contactmogelijkheden

Bel ons direct

Stuur ons een bericht

Klantenservice:
Maandag t/m vrijdag van
0570 - 602 500
8:00 - 18:00 uur

Onze locatie

Zweedsestraat 1
7418 BG Deventer
Postbus 3 7400 AA Deventer
Receptie: 0570 - 602 602

Vraag het aan ons social team

Heb je een vraag?

Je kan hier een bericht sturen voor al je vragen. Kies hieronder een onderwerp, waar je een bericht over wilt sturen