Actuele meldingen

  • Home
  • consument

  • na-je-aankoop

  • Actuele meldingen

Actuele meldingen

Informatie over onderhoudswerkzaamheden en andere server-gerelateerde berichten

Actuele meldingen

Op deze pagina vind je actuele meldingen die voor jou als gebruiker van Nefit of Bosch producten van belang kunnen zijn, zoals informatie over onderhoudswerkzaamheden en andere server-gerelateerde berichten.

EasyControl van Bosch

In verband met werkzaamheden aan de server is het mogelijk dat de thermostaat tijdelijk geen verbinding maakt met het internet. Gebruikers kunnen hiervan hinder ondervinden bij het bedienen van de thermostaat via de app. Probeer het in dit geval later nog eens. Je kunt de thermostaat uiteraard altijd handmatig bedienen. De verwarming blijft gewoon werken - ook als er tijdelijk geen internetverbinding is. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Nefit Easy en ProControl

In verband met werkzaamheden aan de server is het mogelijk dat de thermostaat tijdelijk geen verbinding maakt met het internet. Gebruikers kunnen hiervan hinder ondervinden bij het bedienen van de thermostaat via de app. Probeer het in dit geval later nog eens. Je kunt de thermostaat uiteraard altijd handmatig bedienen. De verwarming blijft gewoon werken - ook als er tijdelijk geen internetverbinding is. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Bosch HomeCom Pro

Er zijn op dit moment geen bijzonderheden.

Vragen?

Bij andere vragen over Nefit Easy, EasyControl van Bosch, of de Nefit ProControl app kunt u tijdens kantooruren bellen met Nefit Bosch Klantenservice: 0570 - 602 500.