Storing oplossen

Decorative brandbar
  • Home
  • consument

  • na-je-aankoop

  • Storing oplossen

Storing oplossen

Zo regel je het

Hulp nodig?

Is er iets mis met je verwarming? Dan kan dat kan verschillende oorzaken hebben. Neem altijd eerst contact op met je installateur of onderhoudsbedrijf. Zij kunnen beoordelen wat nodig is om de storing zo snel mogelijk te verhelpen. Daarbij kan de monteur altijd terugvallen op het serviceteam van Nefit Bosch.

Huur je je toestel van Nefit Bosch? Neem dan contact op via de klantenservice.

Zoek je een installateur in de buurt?

Direct doen

  • Neem contact op met je installateur. Geen vaste installateur? Vind dan een installateur bij jou in de buurt.
  • Is je cv-ketel of warmtepomp gemaakt? Dan regelt je installateur de reparatiekosten verder met ons voor zover ze onder de garantie vallen.
  • Heb je vragen? Bijvoorbeeld over je garantie? Of huur je je toestel bij Nefit? Neem contact met ons op.
  • Bekijk de veelgestelde vragen of gebruikershandleiding van je toestel.