Onderdelen Garantie Plan

Decorative brandbar
  • Home
  • professioneel

  • na-installatie

  • Onderdelen Garantie Plan

Pro

Onderdelen Garantie Plan

Stappenplan OGP Garantie claimen

  1. 1

    Ga naar www.nefitafhandeling.nl en klik rechtsboven op inloggen

  2. 2

    Bij de landing in uw persoonlijke omgeving klikt u op OGP

  3. 3

    U krijgt online uitleg hoe het formulier in te vullen en hoe u het product retour kunt sturen.

  4. 4

    Na goedkeuring crediteert Nefit Bosch u de prijs van het defecte onderdeel.

Uitleg Onderdelen Garantie Plan (OGP)
Pro

Verleng garantie op onderdelen
Als Nefit Bosch Dealer kunnen wij u absolute zekerheid bieden met verlengde garantie (5 jaar) op onderdelen, eventueel in combinatie met een (all-in) servicecontract. Tegen de financiële risico's dekt u zich in met het bekende Nefit Onderdelen Garantie Plan (OGP) dat u eenvoudig bij Nefit Bosch af kunt sluiten.

  • Een OGP afsluiten kost nog geen 2 minuten per toestel.
  • U hoeft zich niet vooraf op te geven.
  • U heeft alleen uw Nefit-debiteurennummer nodig.


OGP afsluiten
Als installateur kunt u een OGP-contract afsluiten in de eerste 2 jaar na plaatsing van een toestel. Het OGP-contract is een overeenkomst tussen u en Nefit Bosch. Nefit Bosch verleent de onderdelengarantie dus aan u als installateur, en niet rechtstreeks aan uw klanten (consumenten kunnen zelf geen OGP afsluiten met Nefit Bosch).

  • U kunt een OGP afsluiten op alle TrendLine II, ProLine NxT/Eco, 9000i en 1200 HR-toestellen.
  • De prijs is voor alle toesteltypen gelijk en afhankelijk van de garantieduur.


Garantieduur en betaalwijze

  • 5 jaar verlengde garantie (dus totaal 7 jaar). Facturering vindt plaats binnen 1 maand na afsluiting van het OGP contract.

Aanmeldformulier Onderdelen Garantie Plan (OGP)

Toestelgegevens

Gegevens gebruiker

Type OGP contract

Gegevens installateur

Privacy Statement