Smart Service Key
Dé diagnose- en inbedrijfstellingstool voor Nefit Bosch HR-toestellen en warmtepompen
Smart Service Key III aanschaffen?
De Smart Service Key wordt geleverd in metalen doos en verbindingskabel met mini-jack.
Nieuwe mogelijkheden van Smart Service Key III:
- Lange termijn data monitoring op locatie
De Smart Service Key III kan maximaal 14 dagen achtergelaten worden in het verwarmingstoestel, om veel parameters over deze periode te loggen. De log-bestanden worden grafisch weergegeven inclusief optredende fouten binnen deze perode van de gegevensverzameling. - Smart Service Key III is ook voorzien van FOTA (Firmware updates Over The Air). Deze updates worden aangeboden via de EasyService app en in de Smart Service Key III geïnstalleerd worden.
De EasyService app werkt in combinatie met de Smart Service Key van Bosch. Deze is nodig om via uw Android of apple smartphone/tablet te communiceren met de ondersteunde Nefit Bosch HR-toestellen en warmtepompen. De Smart Service Key is verkrijgbaar via Nefit Bosch.
Om te bestellen kunt u het online bestelformulier gebruiken. Telefonisch bestellen is ook mogelijk via de Nefit Bosch SupportLine.
Bosch Smart Service Key III
Artikelnummer: 7738112980
Bekijk de prijslijst voor de kosten van Smart Service Key
Bosch EasyService App
De nieuwe Smart Service Key III is dé diagnose- en inbedrijfstellingstool voor Nefit Bosch HR-toestellen en warmtepompen. De Smart Service Key III van Bosch is een doorontwikkeling van zijn voorgangers en is niet groter dan een luciferdoos. In combinatie met de EasyService app , kunt u de toestel- en systeemgegevens uitlezen, parameters instellen en foutcodes verhelpen. Dankzij deze handige tool wint u tijd! De EasyService app werkt samen met Smart Service Key III en ook met zijn voorganger Smart Service Key II.
Bespaar met deze tool eenvoudig tijd en geld!
- Snelle en eenvoudige inbedrijfstelling een wizard die je stap-voor-stap door hun inbedrijfstellingsproces begeleidt.
- Uitlezen van verwarmingstoestellen en regelingen.
- Eenvoudig parameters instellen en aanpassen.
- Grafische weergave van actuele status.
- Weergave van foutcodes met foutoorzaken en voorgestelde oplossingen.
- Servicerapport met meetgegevens kan als PDF-bestand opgeslagen worden.
EasyService app van Bosch
Bespaar tijd tijdens de installatie, inbedrijfstelling of het oplossen van een storing met deze app. De app kan gratis worden gedownload. Het gebruik van bovengenoemde functionaliteiten kost geld. Bekijk de prijslijst voor meer informatie.
In het gratis deel van de app is opgenomen:
- De Compress 5800i AW all-electric en Compress 7800i LW(M)F warmtepompen zijn standaard voorzien van een gateway (K 30 RF | K 40 RF). Individuele ruimteregeling is bij deze warmtepompen met een UI 800 mogelijk. Het koppelen van de accessoires voor individuele ruimteregeling – denk aan Smart Radiator Thermostats, Vloerverwarmingsthermostaten (THIW 24 | THIW 230) en de Draadloze kamerthermostaat (THB) – kunnen ook via de EasyService app gekoppeld worden aan de K 30 RF | K 40 RF gateway. Het grote voordeel is dat de inbedrijfname van deze warmtepompen veelal gebeurt voor oplevering van de woning. Dan is veelal nog geen WiFi-verbinding aanwezig. De inbedrijfname wizard van individuele ruimteregeling in de EasyService app zorgt dat de K 30 RF | K 40 RF in hotspot modus gezet worden, en de app via deze WiFi-verbinding de accessoires koppelt. Wederom een bewonersonafhankelijke oplossing.
- Foutcode zoekfunctie: voer de foutcode in het zoekveld in en de beschrijving, oorzaak en mogelijke maatregelen worden direct weergegeven. EMS1, EMS2, OT en iRT foutcodes kunnen ingevoerd worden.
Voor connectie via de Smart Service Key met het verwarmingstoestel is een licentie vereist. Deze functionaliteit brengt kosten met zich mee. Bekijk de voor de actuele informatie.