Bosch HomeCom Pro – De professionele tool voor de servicebranche
Direct aangesloten op de verwarmingssystemen van uw klanten.
Hoe werkt het?
HomeCom Pro biedt u de mogelijkheid om alle Nefit- en Bosch toestellen te monitoren die worden aangestuurd door middel van een Easy of EasyControlthermostaat. Het is ook mogelijk om verbinding te maken via een internetmodule. Na het koppelen bent u altijd op de hoogte van de status van het toestel via het dashboard.
Klik op de knop om te starten. Als u bent geregistreerd in het Nefit Bosch Partner Portal, opent SingleKey ID direct HomeCom Pro. U hoeft geen gateway te registreren om toegang te krijgen; het is gratis om binnen te gaan. Vervolgens kunt u de demo openen via de knop in de zijbalk.
Voordelen
- Alle aangesloten toestellen in één oogopslag op het dashboard
- Alle modulerende Nefit cv-toestellen (Nefit EMS, Nefit iRT en Nefit OpenTherm) en Nefit Bosch warmtepompen
- Werkt met EasyControl, Nefit Easy én K40RF-module
- Bruikbaar vanaf alle apparaten zoals telefoon, tablet en desktop
Downloads
HomeCom Pro Brochure
Onze brochure biedt u als specialist uitgebreide informatie over HomeCom Pro.
Nefit Bosch Webportal cv-toestellen
Alle EMS cv-toestellen kunnen rechtstreeks uitgelezen worden. Het ProLine NxT toestel – OpenTherm – is met een EasyControl Adapter verbonden met beperkte set aan parameters.
Nefit Bosch Webportal warmtepompen en hybrides
Nefit Bosch warmtepompen en hybrides via de mobiele webportal Bosch HomeCom Pro op afstand beheren.
HomeCom Pro Quick Guide Installateur
Instructies HomeCom Pro Connection
Stapsgewijze handleiding : Hoe u uw apparaat verbindt met HomeCom Pro.
Basisvoorwaarden
Wat is het voordeel van HomeCom Pro voor gebruikers?
Welke toestellen worden in HomeCom Pro ondersteund?
Wat kost het gebruik van de portal voor de installateurs?
Welke warmtepompen zijn compatibel met HomeCom Pro
Registratie / Login
Hoe kan ik als installateur/servicebedrijf inloggen in HomeCom Pro
Inrichten
Hoe kan ik een eindgebruiker registreren?
Hoe kan ik als klant mijn nieuwe installatie voor mijn klant verbinden?
Waar vind ik de noodzakelijke informatie voor de initiële verbinding met mijn centrale verwarming met de portal?
Wat kan ik doen, wanneer bij de verbinding een systeemcomponent niet werd herkend?
Waar vind ik de productiedatum van de systeemcomponenten?
Inbedrijfstelling
Hoe kan ik als installateur/servicebedrijf inloggen in HomeCom Pro
Hoe verbind ik de slimme thermostaat met mijn cv-toestel, zodat mijn cv-installatie is verbonden met het internet?
Hoe verbind ik de IP-module met mijn warmtepomp, zodat mijn cv-installatie geschikt wordt voor het internet?
Gebruiksinstructies
Waarvoor heb ik de installatiehistorie nodig?
Toegang fout
Waarom kan ik de cv-installatie niet verbinden?
Waarom krijg ik geen verbinding tussen de portal en mijn gateway?
Verbinden met HomeCom Pro lukt niet. Wat kan ik doen?
Nieuwsgierig? Begin nu!
Ga nu aan de slag met Nefit Bosch en profiteer van de voordelen.
U vindt al onze tools en diensten in ons Partner Portal.
Neem dan contact op via ons contactformulier of de servicehotline: